Hipertóniám van és nagy a hasam


Szakemberek véleménye szerint innen a legkönnyebb ledolgozni a fölösleget.

Ennek ellenére van akinek rendszeres mozgással és egészséges táplálkozással sem sikerül megszabadulnia hasat és a derekat ölelő párnácskáktól — vagy azért, mert nem olyanok a genetikai adottságai, vagy nem a számára megfelelő mozgásformát választja. Lássuk, milyen gyakorlatokat ajánl személyi edző szakértőnk — a már jól […] A hasunk és a derekunk sajnos nemcsak a bikiniszezonban van szem előtt.

Hipertóniám van és nagy a hasam

Lássuk, milyen gyakorlatokat ajánl személyi edző szakértőnk — a már jól ismert hasizomerősítésen túl — amelyekkel hatásosan meg lehet dolgoztatni ezt a két problémás testrészt.

Az én problémám a derekammal és a hasammal van.

Hipertóniám van és nagy a hasam

Rendszeresen akár naponta is tornázom ami lehet, hogy nem jó, mert növelem az izomtömeget — egy éve még csak 61 kg voltam és időnként futok is, viszont erről a két testrészemről nem tudom ledolgozni a fölösleget.

A futás sokat segít, de tavasszal begyulladt a térdízületem és azóta sajnos nem tudok annyit és annyiszor futni, amennyit és ahányszor szeretnék — azóta is fáj, ha kicsit erőltetem. Kérdéseim: 1.

Hipertóniám van és nagy a hasam

Milyen hatásos gyakorlatot javasolnál a has-derék tájékra? A szobakerékpározás ugyanazt a hatást váltja-e ki a kalóriaégetés terén, mint a futás?

Ismerkedj meg a zsigeri zsírral! Az elhízás általában nem a vékony embereket érinti, viszont a zsigeri zsírtól való elhízás igen, és kellemetlen problémák forrásává is válhat. Vékonynak mondható testalkatod van, egy kicsi, ám még ruhával takarható pocakkal?

Köszönöm válaszodat! Ha sokat és nagy súllyal tornázol, az valóban noveli az izomtömeget. Ettől azonban ne ijedj meg!

Hipertóniám van és nagy a hasam

Nem fogsz úgy kinézni, mint egy testépitő. Az izom nehezebb, mint a háj, ezert érzik sokan, hogy nem fogynak, de mivel testük tömörebb lesz, mégis vékonyabbnak tűnnek.

A legmakacsabb zsír címet egyértelműen a has nyeri.

A futás az egyik legjobb zsírégető módszer, de ha a szobabiciklit elég intenzíven tekered, az is látványos eredményt hozhat.

Ne feledd: A bringán ülve a has és derék körüli izmok a futassal ellentétben sajnos kevésbé dolgoznak.

Hipertóniám van és nagy a hasam

Próbálkozz a görkorival vagy az ellipszisjáróval is! Jó edzést!

Tweet Hasfelmetsző — ezért pocakosodsz! Sörhas, kerekedő pocak? Metsszük fel képzeletben ezt a pocakot: mégis mi lehet benne? Tévedsz, ha azt hiszed, csupa zsír az egész.